Recenzie na hry

Recenzia Spacebase Startopia – čo je na hre zaujímavé

Recenzia Spacebase Startopia. Staranie sa o vesmírnu stanicu je celkom náročné. Udržiavanie čistoty, zábava pre hosté, zabezpečovanie práce pre zamestnancov a mnoho ďalšieho. O tom je hra Spacebase Startopia. No poďme k hre. Zistenie čo, ako a načo sa v hre používa chvíľu potrvá, mnoho veci nebolo dobre vysvetlených ale po osvojení si ovládania a základov hry vás hra veľmi začne baviť.

Recenzia Spacebase Startopia

Po krátkom tutoriáli sa vrhnete do kampane Spacebase Startopia. Najprv sa zúčastníte štyroch testovacích scenárov, v ktorých uvidíte, ako využijete svoje zručnosti. Jeden z nich vyžaduje, aby ste vyliečili chorých cestujúcich vybudovaním a prevádzkou lekárskej stanice, zatiaľ čo ďalší vás vyzýva, aby ste preskúmali a postavili bezpečnostnú stanicu a jednotku na zastavenie zločincov na palube.

Recenzia Spacebase Startopia

Recenzia Spacebase Startopia

Budete si musieť vybudovať kotvisko s funkčnými sprchami, posteľami a zásobami jedla a pitia (výhradne sušienky a čokoládu, pretože to je to, čo sa mimozemšťanom zjavne páči), potom môžete začať chápať priemyselnú stránku hry. Zriadením recyklačnej stanice sa zbavíte odpadu na palube, ktorý, ak nebude správne spravovaný, môže spôsobiť choroby na palube. To je miesto, kde prichádza zdravotnícke zariadenie. Ak máte jedného z nich postavené, budú sa môcť mimozemšťania liečiť. K dispozícii je továreň, ktorá dokáže zostaviť užitočné predmety, ktoré budete potrebovať neskôr, komunikačné centrum, ktoré bude prijímať správy a informácie, nákladový priestor pre všetky vaše zásoby a ďalšie. To všetko sa deje na sub úrovni, na mieste, kde sa vykonáva dôležitá práca.

Nestačí len tieto budovi postaviť. Aby ste v nich mohli pracovať, budete musieť zamestnať cudzincov. V hre existuje veľa rás, ktoré budú schopné pracovať iba na konkrétnych pozíciach . Môžete ich zamestnať, pochvaliť keď robia dobrú prácu, alebo ich prepustiť, ak si nájdete niekoho lepšieho. Budete tiež musieť čistiť vzduch vytváraním filtrov a je možné vyrobiť odpadkové roboty, ktoré pomôžu udržiavať palubu čistú. Ak sa po palube povaľuje veľa odpadu mimozemšťania ochorejú alebo sa nahnevajú.

Inteligentné systémy

hra

Pri prvom spustení úrovne máte k dispozícii niekoľko staníc, ale väčšinu z nich bude potrebné vybudovať alebo preskúmať. Menou v Spacebase Startopia je energia. Budovy stoja energiu, aby sa zrealizovali. Väčšina vecí v hre vyžaduje predpoklady, takže svoju základňu vylepšujte postupne. Riadenie a chod základne sa stáva neustálou výzvou, ale je to najlepší spôsob, ako pochopiť, ako všetko funguje.

Okrem riadenia základne vás čaká aj spustenie Zábavného balíka. Je to miesto, kam cestujúci prídu vypustiť paru, a môže to byť skvelý spôsob, ako zarobiť dostatok energie. K dispozícii je vesmírna diskotéka, loterijný automat, jazda v zábavnom parku a kaviareň. Ponúka aj ďalšie veci a zaistením personálneho obsadenia diskotéky a vytváraním robotov na odstraňovanie odpadkov a elektrických sietí prispejete k tomu, aby bolo všetko v chode. Každú chvíľu vás môžu napadnúť piráti, alebo väzni. Budete sa ich musieť čo najrýchlejšie zbaviť, aby mimozemšťania nezahynuli alebo neochoreli. Miliardári bez vysokej školy. Top 10 miliardárov ktorý nemajú vysokú školu.

Odmeny a buffy

Na poslednej palube môžete terraformovať a zbierať dôležité materiály, ako sú potraviny, minerály a vláknina. Rôzne biomy produkujú rôzne zdroje, takže je dôležité venovať pozornosť potrebám vašich cestujúcich. Môžete zamestnať cudzincov známych ako Dryads, ktorí sa starajú o chod, ale oplatí sa to pozorne sledovať aj osobne. Ak sa rozpadne jedno poschodie, rozpadnú sa aj ostatné, takže neustále prechádzajte medzi úrovňami, aby ste zaistili bezproblémový priebeh. Všetko sa môže a bude pokaziť, ale aj keď je AI tak trochu blbost, občas vám ponúkne odmeny alebo bonusy pre určité stanice. Môžete navštíviť jej obchod a kúpiť si zaujímavé kúsky pomocou bodov Prestige.

zaujimavosti o hre

Aj keď vás veľa simulátorov riadenia trestá za vaše zlyhania, vždy existuje cesta späť, ak vaši hostia a zamestnanci začnú byť nespokojní. K dispozícii je informačný kanál sociálnych médií, ktorý vám pomôže pochopiť, čo je zle, a deväťkrát z desiatich sa zvyčajne môžete spamätať z toho, čo ste urobili. V hre je toho veľa na učenie ale keď sa všetko naučíte, určite si užijete aj veľa zábavy. Vyskytnú sa náhodné katastrofy a oznámenia, ktoré vám prinesú ďalšie výzvy, a ich dokončenie vám dá skutočný pocit úspechu. Darček pre brata 16 tipov na darček.

Ovládanie a kamera je trochu obtiažná ale bez ohľadu na tieto problémy je v tom hravosť, všade okolo humor a farebné vizuálne prvky, vďaka ktorým vaša vesmírna stanica vynikne. Ak si chcete užiť dobrú hru a vždy ste túžili šéfovať mimozemšťanom (kto nie), potom Spacebase Startopia môže byť hra, ktorú hľadáte.

POZITÍVY Recenzia Spacebase Startopia

• Inteligentný energetický systém
  • Všetky tri balíčky poskytujú rôzne výzvy